Den sidste søndag i hvert måned afholdes fællesarbejde. De enkelte parceller er forpligtet til at deltage minimum 6 gange årligt.
Typiske opgaver er:
Forud for hvert fællesarbejde laves en arbejdsplan af Mikkel i nr. 11. Forslag til opgaver gives afleveres til Mikkel.
Leje/lån af fælleshuset kræver først reservation i kalenderen herefter overførsel af penge til grundejerforeningens konto.
Pris for leje til beboere er kr. 100,00 pr. døgn.
Pris for leje til udefrakommende* er kr. 1.000,00 pr. døgn.
*Det er kun muligt for udefrakommende af leje huset, hvis en parcelejer deltager i arrangementet.
Et lejedøgn er fra kl. 10:00 dag 1 til kl. 10:00 dag 2.
Reservation:
For reservation skriv i kalenderen som findes i fælleshus.
Betaling:
Betalingen overføres til Jyske Bank
Regnr. 5017
Kontonr. 1029825
Husk at skrive lejedato og husnr. på bankoverførslen.
Storskrald og affald hentes iht kommunens planer. Se afhentningstidspunkter her.
For at undgå at storskrald fylder op på parkeringspladsen, bedes alle parceller først placerer deres storskrald på parkeringspladsen, kort før afhentning.
Hvad må stilles til storskrald? Se Glostrup forsyning hjemmeside.
Hver parcel er tildelt en række opgaver, som man har ansvaret for, herunder græsslåning, rep og vedligehold af maskinpak, osv.
Se dine ansvarsområder her
Her fremgår hvilke aktivitetsudvalg som nedsat og som er ansvarlige for planlægning og koordinering af de opgaver der er vedtaget på generalforsamlingen. Se oversigt
Parkering skal ske i tilhørende carporte, alternativt på vores fælles parkeringsplads. Hvis alle pladser er optaget, kan skolens parkeringsplads altid benyttes.
Parkering på gårdspladsen er ikke tilladt. Kortvarig standsning er dog tilladt ifm. aflæsning.
Håndværkere kan parkere på gårdspladsen, hvis de har behov for løbende adgang til deres biler.
Copyright © All Rights Reserved